måndag 23 augusti 2010

Filmtrassel

Just nu sitter jag för 10:e gången och försöker spara ner min nyklippta film från igår då vi var och tränade lite agility men programmet vill inte arbeta med mig så det blir nog tyvärr ingen film ikväll..=(

Milou var iallafall superduktig och fick för första gången testa på ett 12-pinnars slalom och det syntes att hon de första gångerna stannade till lite i sina rörelser innan hon förstod att hon bara skulle fortsätta som vanligt.

För varje gång vi kör får hon upp mer och mer fart i slalomet och denna gång sprang hon till och med någon pinne före mig genom hela slalomet så det artar sig verkligen =).

Även Charlie var riktigt duktig och har utvecklats otroligt bara på de här få gångerna. Hon är mycket mer självständig på hindren men är samtidigt otroligt lyhörd för mina kommandon. Jag tror verkligen att hon kan bli riktigt bra på agility för hon har både farten, självständigheten och viljan att hela tiden göra det som matte vill att hon ska göra =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar