torsdag 8 juli 2010

Spring i benen

Igår tog vilopausen slut och jag tog med mig hundarna på en cykeltur upp till Vårdkasen där vi var ute på en långpromenad i skogen med lilla tollarvalpen Hollie och hennes matte Eva =) Har länkat till deras hemsida bland våra länkar.

Våra hundar var väl inte de roligaste lekkamraterna för Hollie då Charlie gärna springer fram och tillbaks ut och in i skogen där Hollie´s ben än så länge inte riktigt räcker till och Milou är inte riktigt den typen som gillar att busa och leka med andra hundar än Charlie. Men vi hade det riktigt trevligt iallafall och helt klart något som ska göras om!

Hundarna var riktigt trötta när vi kom hem och intog genast helt usträckt läge i soffan.

Tyvärr när jag för en gångs skull lyckades ta med mig kameran så hade jag glömt minneskortet i datorn så det blev inga bilder som jag hade planerat. Men denna bild tog jag idag när hundarna busade loss i en park.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar