onsdag 1 september 2010

Glädjebesked för matte men sorgebesked för hundarna!

Idag fick jag nämligen reda på att jag fått det jobb jag sökte och att jag den 4 oktober ska börja jobba heltid efter att nu ha pluggat i 5 år! Det kommer bli en stor omställning för hundarna då jag läst på distans de sista åren och på så vis varit hemma nästintill hela tiden.

Så idag är det en glädjens dag för matte och husse medan hundarna nog tyckte det hade varit bättre ifall matte hade läst i några år till!

Milou har ju läst med mig nästintill sedan jag startade och hon har, som ni kan se här nedan, varit en riktigt flitig student genom åren!

Efter att endast ha bott hos i några få veckor så gav hon sig i kast med första Elektronik-kursen!

Hon har alltid varit duktig på att tyda mina anteckningar...

..och att renskriva dem på datorn var något hon också lärde sig fort!

Hon har helt enkelt gjort allt för att kunna hänga med i alla kurser som jag har läst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar