fredag 23 september 2011

Debut!!!

Om några timmar bär det av mot Nordmaling och agilitytävling och debut för både mig och Milou i hoppklass 2! Det är en fantastisk känsla att ha Milou vid min sida när det är dags för en debut, hon och jag har hittils gjort alla debuter tillsammans.

Första gången på utställning var det hon och jag, första gången på lydnadstävling var det jag och Milou som stod där nervösa och undrade vad alla skulle tycka. Första gången på agilitytävling var det vi två som tittade på de andra och undrade ifall vi verkligen skulle klara av det där som alla andra gjorde så fint.

Och nu så står vi här, redo att starta i hoppklass 2, ännu en av våra gemensamma debuter! Och det ska bli så fantastiskt roligt att göra det med vår älskade Milou!

Så håll nu tummar och tår lite extra hårt för oss i helgen när det är dags för ännu en debut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar